Νέα

Βασικοί κανόνες συντήρησης του ηλεκτρικού σας ποδήλατου

Η συντήρηση ακόμη και των ακριβών ηλεκτρικών ποδηλάτων δεν είναι δύσκολη, αλλά υπάρχουν μερικά σημαντικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για να το διατηρήσετε σε άριστη κατάσταση και να έχετε την καλύτερη απόδοση κάθε φορά που βγαίνετε για βόλτα.

ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ

Τι ελέγχους πρέπει να κάνετε πριν από την οδήγηση;

Πριν ξεκινήσετε με το ηλεκτρικό σας ποδήλατο, μερικοί γρήγοροι έλεγχοι θα σας βοηθήσουν να διασφαλίσετε ότι θα έχετε μια όμορφη και ασφαλή βόλτα.

Οι μηχανικοί και ηλεκτρικοί έλεγχοι είναι βασικό πράγμα για κάθε ηλεκτρικό εξοπλισμό και συνεπώς και για το ηλεκτρικό ποδήλατο.

Ελέγξτε αν έχετε ξεφουσκωμένα ελαστικά, σε ένα κανονικό ποδήλατο θα νιώθατε τη διαφορά αμέσως γιατί θα ποδηλατούσατε δυσκολότερα από το συνηθισμένο, αλλά ένα ηλεκτρικό ποδήλατο θα το αντισταθμίσει, καλύπτοντας αποτελεσματικά το πρόβλημα αλλά αποστραγγίζοντας την μπαταρία γρηγορότερα από ό,τι θα περιμένατε.

Είναι επίσης πολύ σημαντικό τα φρένα να λειτουργούν σωστά, επειδή τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι βαρύτερα και συνεπώς χρειάζονται μεγαλύτερη απόσταση για να ακινητοποιηθούν. Κάντε μια μικρή βόλτα πριν ξεκινήσετε για να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν μηχανικά όπως θα έπρεπε, φρένα και ταχύτητες.

Από ηλεκτρική άποψη, βεβαιωθείτε ότι η μπαταρία έχει πλήρη φόρτιση. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να πάτε μια βόλτα και να διαπιστώσετε ότι έχετε μια μπάρα μπαταρίας. Θα εξελιχθεί είτε σε πολύ δύσκολη βόλτα ή απλά δε θα πραγματοποιηθεί.

Καλός είναι κι ένας γρήγορος έλεγχος των καλωδίων. Αν τα καλώδια έχουν ενώσεις βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συνδεδεμένα. Τα καλώδια είναι αρκετά ευαίσθητα και μεταφέρουν όλα τα δεδομένα μέσα στο σύστημα, οπότε αν είναι ελαφρώς κατεστραμμένα ή αν έχουν αποσυνδεθεί μπορεί να προκληθεί σφάλμα ή να μη λειτουργήσει το σύστημα.

Ρίξτε επίσης μια ματιά στον μαγνήτη του τροχού για τον αισθητήρα ταχύτητας. Το ηλεκτρικό ποδήλατο διαθέτει μονάδα κίνησης που γνωρίζει πόση πίεση ασκείτε στα πεντάλ – υπάρχει ένας ενσωματωμένος μετρητής ισχύος – αλλά έχει κι έναν αισθητήρα ταχύτητας για να μετράει πόσο γρήγορα πηγαίνετε. Με αυτές τις δύο μετρήσεις μπορεί να υπολογίσει τη σωστή ποσότητα παροχής ενέργειας, αλλά αν ο μαγνήτης μετακινηθεί τότε η μονάδα κίνησης δεν θα λειτουργήσει.

Βεβαιωθείτε ότι η μπαταρία είναι ασφαλής στη βάση της. Αυτό δεν είναι εύκολο να γίνει μεμια εσωτερική μπαταρία, αλλά για μια εξωτερική, βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει τζόγος μεταξύ της μπαταρίας και της βάσης της. Οποιαδήποτε κίνηση μπορεί να προκαλέσει σφάλματα και να διακόψει τη λειτουργία. Το χειρότερο είναι να πέσει η μπαταρία και να σπάσει.

Τέλος ενεργοποιήστε το σύστημα πριν ξεκινήσετε και όχι κατα τη διάρκεια που ποδηλατείτε. Σε διαφορετική περίπτωση το σύστημα μπορεί να το δει ως σφάλμα και πιθανόν να σας βγάλει ένα κωδικό στην οθόνη και να μη δουλεύει. Ο ευκολότερος τρόπος για να το λύσετε είναι να σταματήσετε το ποδήλατο, να κατεβείτε και να απενεργοποιήσετε την μπαταρία – ιδανικά αν η μπαταρία αφαιρεθεί καθαρίζει τα πάντα από το σύστημα – να βάλτε την μπαταρία πίσω, να ενεργοποιήστε το σύστημα ξανά χωρίς πίεση στα πεντάλ. Εννέα στις δέκα φορές αυτό διαγράφει τον κωδικό σφάλματος και θα ξεκινήσετε κανονικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1 × two =